Szanowni Klienci, w okresie świątecznym nasze godziny pracy ulegają zmianie.
24, 25, 26 i 31 grudnia 2024 oraz 1 i 6 stycznia 2025 salony i serwisy są nieczynne.
W dniach 23, 27, 28 i 30 grudnia 2024 oraz 2 i 7 stycznia 2025 pracujemy w standardowych godzinach.
Sportage to od lat jeden z najchętniej kupowanych SUV-ów w Polsce. I to nie tylko w swoim segmencie C-SUV, ale w ogóle. Kolejne generacje cieszyły się rosnącą popularnością dzięki ciekawemu designowi, przestronności, właściwościom jezdnym, dobremu wyposażeniu, długiej gwarancji i atrakcyjnej cenie.
Jej aerodynamiczne nadwozie jest inspirowane naturalnymi kształtami. Mocno zaakcentowaną linię boczną podkreślają chromowane i czarne listwy wokół szyb. Tylny spojler dachowy idealnie współgra z głębokim przetłoczeniem pokrywy bagażnika. Do tego charakterystyczne, smukłe lampy tylne LED i zderzak ze sportowymi akcentami. Oto miejski SUV, w którym poczujesz naturalny zew przygody
Sportage wyróżnia się niskim poziomem emisji i mnogością wariantów. Dostępna z czterema rodzajami napędu: Mild Hybrid, klasyczną hybrydą (HEV) i hybrydowym typu Plug-in (PHEV). Każdy oferowany jest również w wersji GT-Line. Którą wersję wybierzesz?
Hybrydowy układ napędowy (HEV)
Układ napędowy Plug-in Hybrid (PHEV)
Klasyczna jednostka spalinowa (ICE)
Niska emisja dwutlenku węgla: 152 - 182 g/km
Jego pojemność zmienia się zależnie od wersji. W roczniku modelowym 2024 w podstawowej wersji 1.6 T-GDI 150 KM ma 591 litrów. Pojemność wersji benzynowych z MHEV została zmniejszona do 562 litrów, ze względu na ukryty pod podłogą akumulator odpowiedzialny za działanie miękkiej hybrydy. Hybrydowy (HEV) Sportage ma z kolei 587 litrów przestrzeni, zaś PHEV – 540 litrów.
Sportage może mieć opcjonalnie napęd na cztery koła oparty na sprzęgle wielopłytkowym, które pozwala do 50 proc. mocy i momentu obrotowego przenieść na tylne koła. To niezawodne i najbardziej ekonomiczne (także pod względem zużycia paliwa) rozwiązanie. Kierowca niczego nie musi robić, włączać czy wyłączać, komputer i sprzęgło dbają o to, by moment i moc były tak dystrybuowane pomiędzy przednią i tylną osią, żeby samochód w każdych warunkach zapewniał idealną przyczepność. W razie potrzeby (np. w terenie) napęd można zablokować w ułożeniu 50:50, wówczas do prędkości 50 km/h napędzane będą w równym stopniu koła przednie i tylne.
Kia Sportage teraz z rabatem gotówkowym 5 000 zł oraz w kredycie 50/50 RRSO 0%.
Propozycja dostępna do 31.12.2024 r. Dotyczy modelu Sportage z roku produkcji 2024.
Limitowana wersja Anniversary z korzyścią 10 000 zł oraz w kredycie 50/50 RRSO 0%.
(Wartość wyposażenia 15 000 zł dla wersji L w cenie 10 000 zł + rabat gotówkowy 5 000 zł). Propozycja dostępna do 31.12.2024 r. Dotyczy modelu Sportage z roku produkcji 2024.
Zapraszamy na jazdę testową Kia Sportage.