Szanowni Klienci, w okresie świątecznym nasze godziny pracy ulegają zmianie.
02.11.2024 r. salony i serwisy są nieczynne.
Zapraszamy 04.11.2024 r.
Kia Niro EV z zasięgiem 460 km i lakierem metalizowanym za 130 326 zł. Albo nowoczesne EV6 z architekturą 800 V pozwalającą na ultraszybkie ładowanie (4,5 minuty na 100 km) za 140 127 zł. Nie, to nie są ceny netto, wysokość opłaty wstępnej ani pierwsza rata w kredycie 50:50. Za tyle można kupić elektryki na wyprzedaży rocznika w salonach Kia, gdy uwzględni się dopłatę z programu „Mój Elektryk”. Nawet bez dopłaty w programie rządowym korzyść dla klienta może wynieść 73 537 zł!
Najwyższa korzyść, w wysokości aż 73 537 złotych, dotyczy modelu Kia EV6 w wersji GT-Line z pakietem technologicznym i szklanym dachem oraz pompą ciepła. Do tej pory cena tak wyposażonego samochodu wynosiła 322 900 zł. W ofercie wyprzedażowej za najbogatszą wersję Kia EV6 z wyposażeniem dodatkowym trzeba teraz zapłacić maksymalnie 251 862 zł. Klienci, którzy zdecydują się na zakup EV6 z akumulatorem o pojemności 58 kWh zapłacą maksymalnie 167 127 zł. Kia Niro EV - kompaktowy crossover, który łączy innowacje z zaawansowanymi technologicznie funkcjami kosztuje w ofercie wyprzedażowej maksymalnie 157 326 zł. Oprócz rabatu w wysokości do 22% korzyść dla klientów obejmuje ładowarkę Green Cell Habu SE o wartości 2 499 zł, którą każdy z nabywców otrzyma wraz z autem.
Na bardzo bogate seryjne wyposażenie Kia EV6 GT-Line składają się, między innymi, system multimedialny z dotykowym ekranem o przekątnej 12,3 cala, który bezprzewodowo obsługuje interfejsy Android Auto oraz Apple CarPlay, przednie fotele regulowane elektrycznie z regulacją odcinka lędźwiowego (z pamięcią ustawienia fotela kierowcy i lusterek zewnętrznych), dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, podgrzewane – kierownica, fotele i zewnętrzne miejsca tylnej kanapy, czujniki parkowania z przodu i z tyłu oraz kamera cofania, automatyczne klamki z dostępem do auta i uruchamianiem silnika bez użycia kluczyka, elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika, reflektory adaptacyjne, system monitorowania martwego pola widzenia w lusterkach zewnętrznych, 20-calowe obręcze kół z lekkich stopów i technologia V2D, dzięki której możliwe jest zasilanie nie tylko urządzań zewnętrznych, ale również innych samochodów elektrycznych. Ponadto Kia EV6 standardowo oferuje możliwość ładowania akumulatora prądem o napięciu nawet 800 V, bez potrzeby stosowania dodatkowych komponentów lub adapterów. Dzięki temu akumulator można ładować prądem o mocy 240 kW. Korzystając z szybkiej ładowarki akumulator można naładować od 10 do 80 procent w zaledwie 18 minut lub doładować energię potrzebną do przejechania 100 km w mniej niż cztery i pół minuty.
System ładowania akumulatora Kia EV6 jest bardziej wszechstronny niż większości aut elektrycznych innych marek. Zintegrowana jednostka sterująca ładowaniem umożliwia zasilanie odbiorników zewnętrznych prądem zgromadzonym w akumulatorze. Potrzeba do tego jedynie niewielkiego adaptera, który zmienia zewnętrzny port ładowania w gniazdo prądu. Funkcja vehicle-to-load (V2L) umożliwia jednoczesne zasilanie prądem o mocy do 3,6 kW, na przykład, 55-calowego telewizora i klimatyzatora przez ponad 24 godziny.
KIA Niro EV to samochód pełen innowacji, o zdecydowanej stylistyce nadwozia. Z minimalistycznym w formie, ale przestronnym wnętrzem, wykończonym ekologicznymi materiałami. Nowoczesny pojazd z najnowszymi rozwiązaniami w dziedzinie łączności i bezpieczeństwa. Nowoczesny napęd elektryczny sprawia, że Kia Niro EV zasilana litowojonowym akumulatorem o pojemności 64,8 kWh zapewnia dynamiczną jazdę i zasięg do 460 km* na jednym ładowaniu. Silnik o maksymalnej mocy 204 KM i maksymalnym momencie obrotowym 255 Nm zapewnia doskonałą elastyczność w każdych warunkach jazdy. Ładowanie Niro EV jest szybkie i wygodne – ładowanie od 10 do 80% pojemności akumulatora za pomocą szybkiej ładowarki trwa jedynie 43 minuty. Zaskakująca jest również pojemność bagażnika w tym modelu, która wynosi 475 litrów. W Kia Niro EV przestrzeń do przechowywania znajduje się również z przodu, pod maską pojazdu. W bagażniku przednim o pojemności 20 litrów można schować przewody ładowania i złącze do zasilania urządzeń zewnętrznych z akumulatora samochodu. To jest właśnie crossover stworzony z myślą o przyszłości.
Wszystkie samochody objęte ofertą wyprzedażową będą wyposażone w przenośne ładowarki Habu SE o mocy 11 kW. Najnowszy produkt krakowskiej firmy Green Cell wyróżnia brak wallboxa umieszczonego na kablu, bo wszystkie jego elementy znajdują się we wtyczkach. Dzięki temu właściciele nowych Kia Niro EV i Kia EV6 nie będą musieli inwestować w montaż wallboxa w garażu. Jego funkcję spełnia przenośna ładowarka Habu SE firmy Green Cell, która zajmuje bardzo mało miejsca i można z niej korzystać zarówno w domu, jak i podczas podróży. Wystarczy dostęp do siłowego gniazdka. Innowacyjność, funkcjonalność i elegancję przenośnej ładowarki Habu SE potwierdza prestiżowa nagroda Red Dot Design Award, którą otrzymała firma Green Cell.