Informacja o godzinach pracy

Szanowni Klienci, w okresie świątecznym nasze godziny pracy ulegają zmianie.

29.03.2024 r. (Wielki Piątek) pracujemy do godziny 15:00.

Dni wolne od pracy to 30.03.2024 r. (Wielka Sobota) oraz 01.04.2024 r. (Poniedziałek Wielkanocny).

10 podstawowych pytań dotyczących ubezpieczeń komunikacyjnych, na które warto znać odpowiedzi.

10-pytan-OC-hero

1. Co to jest ubezpieczenie komunikacyjne OC?

    Ubezpieczenie OC jest ubezpieczeniem obowiązkowym, każdy kto posiada pojazd musi mieć wykupione takie ubezpieczenie. Jeśli kierujemy pojazdem i wyrządzimy szkodę innym osobom lub w ich mieniu to właśnie to ubezpieczenie nas chroni.

    2. Od czego chroni AC nasz samochód?

    Ubezpieczenie AC jest ubezpieczeniem dobrowolnym, to nasz wybór czy ubezpieczymy swój samochód z takim zakresem. AC chroni nas przed finansowymi skutkami powstałej szkody, polegającej na uszkodzeniu, zniszczeniu lub kradzieży pojazdu, jego części czy wyposażenia.

    3. W jakich sytuacjach pomoże assistance?

    Assistance jest ubezpieczeniem, które pomoże nam w nagłych wypadkach. Jest to natychmiastowa pomoc np. w przypadku zderzenia się pojazdów, zderzenia naszego pojazdu ze zwierzęciem czy np. w przypadku awarii. Assistance zorganizuje i zapewni pomoc w nieprzewidzianych sytuacjach.

    4. Czy NNW w ubezpieczeniach komunikacyjnych jest w ogóle potrzebne?

    NNW – ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. Ubezpieczenie to chroni nas kierowców i naszych pasażerów w związku z użytkowaniem pojazdu, np. podczas wsiadania do samochodu czy wysiadania z niego, załadowywania rzeczy do bagażnika lub wyładowywania, czy nawet podczas tankowania pojazdu może coś się przydarzyć. NNW zapewni finansowe wsparcie w przypadku nagłych, niezależnych sytuacji.

    5. Kiedy działa ochrona zniżki?

    Ochrona zniżki zabezpiecza nas przed wzrostem składki w kolejnym roku w związku z zaistniałą szkodą. Jeśli jesteś sprawcą szkody, to nie tracisz zniżek. Ale pamiętaj ochrona zniżki zadziała wtedy, jeśli dojdzie do nie więcej niż jednego zdarzenia i wznowisz ubezpieczenie w tym samym Towarzystwie Ubezpieczeniowym!

    6. Co to jest konsumpcja sumy ubezpieczenia?

    Jeśli w zakresie ubezpieczenia jest brak konsumpcji sumy ubezpieczenia, to suma ubezpieczenia nie pomniejsza się o kwotę wypłaconego odszkodowania w trakcie trwania umowy.

    7. Co to jest franszyza integralna?

    Franszyza integralna to kwota, do wysokości której ubezpieczyciel nie ponosi odpowiedzialności. Jeśli przydarzy Ci się szkoda poniżej kwoty ustalonej przez ubezpieczyciela, szkoda ta nie jest pokrywana z ubezpieczenia.

    8. Co to jest franszyza kilometrowa?

    Franszyza kilometrowa jest to minimalna odległość, od której możemy skorzystać z ubezpieczenia assistance. Zazwyczaj jest to minimalna odległość od naszego miejsca zamieszkania. Jeśli mamy w zakresie ubezpieczenia franszyzę kilometrową np. 20 km to szkoda „musi się” wydarzyć powyżej 20 km od naszego miejsca zamieszkania, aby ubezpieczyciel wsparł nas w ramach ubezpieczenia assistance.

    9. A stała suma ubezpieczenia…

    Stała suma ubezpieczenia to utrzymanie przez cały okres trwania polisy wartości pojazdu z dnia zawarcia umowy. Ma to znaczenie przy szkodach całkowitych i kradzieżowych. Jeśli nie mamy w zakresie ubezpieczenia stałej sumy ubezpieczenia a przydarzy się np. szkoda całkowita wówczas wartość pojazdu jest brana pod uwagę z dnia zdarzenia.

    10. Co wyróżnia polisę pakietową dealerską wykupioną w salonie dealerskim?

      Zawierając polisę dealerską masz pewność, że jest to ubezpieczenie z pełnym zakresem, to zestaw ubezpieczeń: OC, AC, NNW oraz assistance, z możliwością oczywiście dokupienia również opcji dodatkowych. Mając polisę dealerską przede wszystkim masz pewność naprawy pojazdu w ASO, do naprawy pojazdu wykorzystywane są oryginalne i nowe części. Istotną rzeczą jest, że nie masz udziałów własnych w szkodach, jest bezgotówkowa likwidacja szkody, co oznacza mniej formalności. Nie masz problemów z uzyskaniem odszkodowania.

      Polisa pakietowa dealerska akceptowana jest przez instytucje finansowe jako zabezpieczenie kredytu i leasingu.

      Dlaczego warto ubezpieczyć samochód w MKT Serwis?

      Najważniejszym punktem jest podejście do obsługi samochodów kompleksowo. Wszystko, począwszy od zakupu pojazdu w każdej formie finansowania, jego ubezpieczenia, serwisowania  można załatwić w jednym miejscu. A z chwilą gdy przydarzy Ci się szkoda, posiadamy własne Centrum Blacharsko-Lakiernicze w którym wykwalifikowany personel pomaga w zgłoszeniu szkody, kompleksowej likwidacji szkody oraz w bezgotówkowym rozliczeniu napraw z Zakładem Ubezpieczeń.

      10-pytan-OC-1

      Klienci którzy ubezpieczą samochód w MKT SERWIS, na wypadek ewentualnej szkody otrzymują samochód zastępczy na cały okres trwania naprawy, co daje pełny komfort.

      Wystarczy kilka kroków do zawarcia polisy z kompleksowym zakresem:

      1. Skontaktuj się z dealerem MKT Serwis - telefonicznie, mailowo, wypełnij formularz lub osobiście i ustal zakres ubezpieczenia.
      2. Nasz Specjalista ds. ubezpieczeń przygotuje i przedstawi najlepsze oferty ubezpieczenia dla Twoich potrzeb.
      3. Wybierasz najkorzystniejszą dla siebie ofertę.
      4. Dealer wystawia polisę i odbierasz osobiście bądź otrzymujesz mailowo.

      Pamiętajmy - oryginalne części to niezawodność i bezpieczeństwo. Poza tym mamy do nich prawo.

      Skontaktuj się z naszymi specjalistkami
      Barbara Kubik
      Specjalista ds. ubezpieczeń
      Monika Juwa
      Specjalista ds. ubezpieczeń
      cross